hey

hej och hå! vilka dagar det har varit på senaste tiden.
jag har varvat jobb med familj, släkt och vänner vilket har varit väldigt intensivt. det börjar kännas i kroppen nu, att man har varit "igång" lite föör mycket.
min julhelg har iaf varit superbra och jag har haft underbara dagar med alla mina närmsta.
jag och daniel firade den största delen av julafton på skilda håll, men senare mot kvällen kom han till obbola och vi stannade hos mina föräldrar till juldagen. supermysigt 
...bilder kommer senare...

annars? jag och älsklingen har varit runt på stan och kikat. hittade lite smått och gott innan vi insåg hur enormt kallt det började bli. så vi åkte hem och värmde oss genom ett långt ock skönt bad! nu ligger vi i soffan och ska kika på "taken 2" och äta vår hemmagjorda hallonglass, härlig kväll :)
 

puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0