life

veckan har dragit igång med en riktig superdag må jag säga. tråkigt att jag skulle jobba heldag när det för en gångs skull är så fint väder, men vad gör man. hann trots allt ta vara på lite sol under lunchen så får väll nöja mig med det (:
 
idag är det exakt två veckor tills vi lyfter med planet mot Cypern! förberedelser, planering och viktiga små inköp har redan dragit igång och det börjar kännas att vi är nära.
några drastiska ändringar skedde igår vilket känns väldigt tråkigt...:(
trots allt ser jag fram emot resan och att få lite extra semester, ska bli skönt.
 
nej. nu ska jag och min älskling hitta på något. var prat om fiske men inga klartecken än så får se!
pusspuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0