wonderful

igår var en såndär skön dag på jobbet; en lugn förmiddag följt av gófika och möte på eftermiddagen. slutade strax efter tre och förutom vädret kändes det riktigt härligt.
kvällen spenderade jag med frida. det blev hårfärgning, tv-tittande och självklart en massa surr, riktigt trevligt.
dock måste dagen ha varit en aning ansträngande ändå med tanke på att jag slocknade strax efter tio, så fort vi lagt och för att sova. hehe

men idag är jag ledig så nu får jag ta igen mig lite. har just ätit frukost och strax åker träningskläderna på för en promenad ute i solen. blir så glad av att vakna upp till solsken så därför ska jag se till att ta vara på finvädret också! annars står dagen rätt oplanerd, hoppas ni får en fin dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0