be strong

sjunde april idag och precis ett år sedan jag tog körkortet! känns verkligen konstigt att jag bara haft det i ett år, känns som jag haft det myycket längre.
idag skulle jag nog inte kunna tänka mig ett liv utan det, oj så roligt och användbart det varit under bara ett år!

nej nu till helgen! igår var vi på middag hos daniels mormor. med god mat, dryck samt ett supertrevligt sällskap kunde inte kvällen  blivit så mycket bättre, riktigt lyckat! 
denna dag har förutom jobb varit rätt lugn och just nu sitter jag och väntar på att jessica ska komma hit. vad kvällen bjuder på återstår dock att se ;)
hoppas ni får en fin kväll! puss


Kommentarer
Postat av: fridolina

och jag har haft mitt i två år idag. när jag var liten trodde jag aldrig någonsin att jag skulle kunna lära mig att köra bil. haha ;)

2012-04-08 @ 17:26:59
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0