finally

två långa dagar på jobbet = en trött sofia.
känns skönt att jag bara har två halvdagar innan ledig helg nu, som vanligt lika efterlängtad.

annars har det väl inte hänt sådär jättemycket hittills denna vecka. jag och älsklingen var hemma i obbola igår. röjde undan en hel del i mitt gamla rum, både sådant som skulle slängas och sådant som skulle sparas. skönt att ha det mesta gjort, är ju så enkelt att man lämnar kvar en massa och sedan bara låter det vara.

annars? i nuläget sitter jag och väntar på emma och jessica som dyker upp inom kort. imorgon ska jag träffa systeryster och kanske hinner jag med att träffa evelina en sväng denna vecka också, får se! nej nu plingar det på dörren. puss på er!

fick med mig dessa två snyggingar från h&m, alltid kul med nya bikinis inför sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0