in the sun

redan söndag, tiden går fort när man har roligt!
vi invigde helgen med en lugn kväll. en god middag och sedan kom andreas och erika över en stund. satt och pratade, drack drinkar och bara hade det bra. ibland behövs inte mycket för en trevlig kväll.
lördagen spenderade jag på stan med emma och micke. vid halv fyra var det hem för att förbereda middagen och efterrätten som vi skulle bjuda på. vi hade (som vanligt) en enormt trevlig kväll som slutade med utgång och nattmat.
(fridas bild)

idag då? solen skiner och jag och min älskling har verkligen tagit vara på vädret. en lång cykeltur följt av lunch och glass ute i stekande sol. underbart väder.
strax ska vi ut och checka grillplatsen inför morgondagen och sedan blir det hem till obbola. en lugn kväll passar perfekt idag.
min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0