no one compares

måndag igen och fastän jag är arbetslös innebar det jobb för min del, denna gång som personlig assistent. var dock väldigt lugnt så det passade bra som mådagspass.
har tagit på mig en hel del nu till veckan men det känns bra, behöver alla inkomster jag kan få. har ju nämligen tänkt köpa mig en dator och vill ju gärna ha lite pengar kvar när jag betalat den. jag och daniel var och tittade lite igår och nog blir man sugen. dock kommer det bli svårt att bestämma vilken modell jag ska köpa, finns ju så många!
vi var även in en sväng på nya h&m och tittade runt. kände att jag var tvungen att kika igenom butiken men tråkigt nog hittade jag ingenting. tycker egentligen inte om när det blir nya lokaler eftersom man inte har koll på vart saker och ting är, men samtidigt känns det bra med nytt och fräscht, efter några veckor hittar man nog lika bra som förut ;)
vill ju så gärna shoppa men samtidigt måste jag hålla i pengarna lite tills jag köpt datorn och tills jag får månadens lön. aja, roade mig lite med att kasta ihop en snygg höstoutfit iaf ;)
autumn

just ja, måste bara säga att jägarna 2 var riktigt bra. ganska otäck så lite samma stuk som ettan, men sevärd!
btw.. bilder från resan kommer, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0