treat me right

ska försöka vara lite dukitgare med uppdateringen här på bloggen nu när jag har möjligheten att sitta vid datorn rätt så ofta.
dagen har redan blåst förbi och nu sitter jag redo för kvällen som ska spenderas med mina bästaste emma och jessica. vad vi ska göra är ej planerat men alltid blir det ju nått :)

imorgon blir det en tidig morgon. kloclan nio ska jag hämta upp mina kära vänner på busstationen och sedan bär det av mot åsele. där blir det en riktig reunion med massor av catch up, middag, övernattning and you name it. ska bli sååå kul!

just ni sitter jag och fixar lite med datorn, laddar hem lite grejer och lägger in alla mina bilder. inser att jag har hur mycket bilder som helst så det tar sin lilla tid.

fotade lite med min webcam imorse. oj vad kul med nya saker alltså haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0