the daylight come and we dont wanna go home

tycker att jag har börjat bli riktigt duktig med uppdateringen men under helgerna kan jag dock inte säga så mycket. det är så mycket annat skoj som ska hinnas med under helgerna och oftast hinner jag knappt vara hemma, vilket betyder att bloggandet inte prioriteras ;)

hursom har det varit en riktig toppenhelg! i fredags var det förfest och utgång med mina älskade tjejer och i lördags var det middag hos daniels mamma med jättertevligt sällskap.
därimellan har det varit en hel del "dagen-efter-stunder" då vi bara tagit det lugnt framför oth.
som avslut på helgen blev det middag här hemma (mina kära försäldrar hade nämligen bröllopsdag igår) och sedan massor av mys med min älskling. perfekt söndag enligt mig!



hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0