from morning to midnight

att träffa mina fina tjejer i tisdags var precis lika underbart som jag hade förväntat mig.
vi åt pizza, pratade i massor, spelade roliga sällskapsspel, åt tacos, lekte lekar och som vanligt: skrattade sjukt mycket!
saga drar till miami på lördag i tre månader och jag önskar henne all lycka!
lev och njut så ses vi till jul ;)
vi andra har dock bestämt att ses tidigare och bli bättre på att styra ihop fler grejer tillsammans.

annars då? har jobbat halvdag idag och fick för andra gången skjuta på min inskolning. har dragit på mig en inflamation i kroppen så ska strax till vårdcentralen och se vad jag kan få för det. är inge kul att behöva känna sig sjuk..
just nu ligger jag alltså bara hemma och vilar. ska ta mig något att äta och sätta på en bra film, eller kanske vampire diaries.
hoppas ni mår bra! pusss


Kommentarer
Postat av: saga

Tacktacktack sofia! De var skitkul att ni kom ;)

2011-09-15 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0