a lot of feelings

lägenheten var egentligen superfin och hade det mesta; utrymme, möjligheter och läge. dock föll allting på att vi bara fick chansen till en parkering och med varsin bil blev det inte riktigt som vi tänkt :/ därför tackar vi nej denna gång och hoppas på att det dyker upp något annat inom kort, vi har ju faktiskt ingen brådska.

annars jobbar jag på. gick endast halvdag idag så nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska orka göra något eller bara ta det lugnt hemma, frågan är ju.

har även hunnit tacka ja till en schemarad f.r.o.m 12 december så får se hur det kommer att gå. känns lite både och om jag ska vara ärlig.
alltid skönt med fast schema men samtidigt är det ju inte alls som nu, jag kommer inte kunna välja mina dagar utan står det jobb är det bara att jobba. även om det är julafton eller dagen efter nyår.
aja, jag får förbereda mig på det värsta men hoppas på det bästa. då får det bli som det blir.
har ju bara låst mig fram till mitten av januari så helt fast är jag inte.

slutpratat om det. långt inlägg men känner att det är mycket på G just nu, så avlastar mig delvis här.
puss på er!

rignt now: myser med denna sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0