something is broken inside me

tiden bara flyger iväg (som vanligt). idag är det åtta månader sedan jag och danne blev tillsammans och även precis en månad kvar till studenten! rätt sjukt när man tänker efter ändå.
känns skönt att det mesta är fixat både inför bal och student och det känns verkligen att skolarbetena har trappats ned ordentligt även fast det är en del småsaker som återstår ännu.

har insett att maj är en rätt fullspäckad månad när det gäller födelsedagar.
farmor den sjätte, danne förra veckan, therese imorgon och emma och evenlia nästa vecka. + att det är morsdag nästa söndag också.
jag älskar att ge presenter men hatar att vara ute i sista sekunden vilket jag har varit rätt bra på i år.. allt blir så mycket svårare då. måste bli skärpning med det!

känns som jag har tusen saker att skriva om men tror ingen orkar läsa så mycket mer nu. ska istället ladda ner lite mer musik och fortsätta med plugget. ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: cecilia

jättefin bild sofia! :D

2011-05-16 @ 19:37:52
URL: http://cyli.blogg.se/
Postat av: Emma

snygg bild!! <3

2011-05-16 @ 20:00:00
URL: http://emsiilindberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack snyggingar!:] <3

2011-05-17 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0