Turn the heat up

oj vilken början på lovet alltså, har under de två senaste dagarna sysselsatt mig med att plugga, köra, pluggat lite mer och ja, slappat en aning. är inte kul någonstans men måste säga att det känns helvetes skönt när man känner att läxhögen börjar krympa en aning.

kvällarna vill jag dock inte offra till plugg. igår kom cissi förbi och som vanligt har vi obegränsat att prata om, väldigt trevligt! ikväll blir det träning med emma och vårt andra pass med zumba står på schemat, väntar mig lika mycktet skratt som senast ;)

hittade två snygga sommaroutfits som jag gjorde för ca ett år sedan, och en terdje som jag snabbt gjorde nu.
känner mig sjukt shoppingsugen på just sommarkläder, och sommar såklart!
måste kila, puss!
rockstar
summer
sunshine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0