why am i still suprised

sitter med en massa plugg och för ovanligehetens skull går det faktiskt framåt.
har lov nu, bortsett från ett möte på 20 minuter imorgon, men det räknar jag inte. känns sjukt skönt måste jag säga!

igår roade jag mig med att fixa lite här på bloggen, har nämligen delat in alla inlägg under olika kategorier så det ska bli lättare att hitta. har ju faktiskt drivit bloggen sedan jag började gymnasiet vilket betyder att jag är inne på mitt tredje år:O börjar ju som bli en del inlägg jag skrivit. nu blir det iaf lite lättare för dom som vill (jag) att välja en kategori och titta tillbaka på det som känns mest roligt ;p

helgen är konstigt nog inte alls planerad. har ingen jävla aning om vad som händer och ändå känns det inte jobbigt, får ta dagarna som dom kommer helt enkelt :)

införskaffade mig två nya ringar idag:

mest använda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0