spin around like crazy

hej bloggen! kom just hem från solariet och faktiskt känner jag mig en aning brunare, inbillning eller sanning vettefan ;) (försöker få lite färg inför studenten så jag inte kommer se ut som ett hoppande lik på flaket).

har pluggat i princip hela dagen så inte konstigt att jag känner mig trött redan nu. tänker belöna mig själv med en fruktsallad framför en bra film när jag skrivit klart så jag orkar morgondagen så skola och jobb väntar.
har äntligen tagit fram vår/sommarjackan(orna) och tänker inviga den imorgon oavsett väder, vill verkligen att den riktiga våren ska komma nu!


lite bilder från helgen som spenderades med emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0