give me more

oj, tiden går så fort att jag knappt hinner märka att uppdateringen är dålig.
har hunnit med massor med trevligheter under helgen.
fredag - på dagen blev det en runda på stan och sedan chill ute i det härliga vädret med trevligt sällskap. mot kvällen var jag, emma, danne, micke och jessica och åt middag på kinarestaurang. därefter blev det bio (hangover 2) och sedan ett kort besök på båten innan vi åkte vidare till micke för att spela spel och prata.
lördag - ännu en sväng på stan och inhandlade det sista inför balen. kvällen blev väldigt händelserik och kan kort säga att jag och emma besökte tre olika fester, drog på båten med ett härligt gäng och sedan efterfest till 5 på andreas uteplats. verkligen hur bar kväll som helst! :)

idag gjorde jag min sista dag på SBNord och jag kan lova att det känns grymt skönt. ikväll blir det att träna och umgås med tjejerna! pusspuss

några bilder som tagits med mobilen under helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0