if you know what i mean

grått och regnigt, usch vilken tråkig start på sommaren.
dagen har varit rätt stressig och det har fixats med både det ena och det andra. först och främst var det handling inför helgen och kan säga att jag, emma och jessica inte alls var ensamma på maxi. sedan har jag packat mina saker, jag och emma har bakat till efterrätten imorgon och strax ska vi lasta in det sista i bilen, skönt!
'
har min första dag på jobbet imorgon och konstigt nog är jag inte alls nervös just nu, men troligtvis kommer det när jag ska sova, oftast så det brukar vara. jag hoppas iaf att det går bra och att jag trivs, ska ju trots allt jobba rätt mycket i sommar.
'
nej nu ska jag se ett avsnitt av grey´s och sedan försöka somna i hyfsad tid
pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0