gonna take a lot to drag me away from you

oj, nästan så jag får skämmas för den dåliga uppdateringen på sistone.. inte konstigt att jag tappat läsare när jag knappt skriver.
har dock bra ganska bra ursäkter med tanke på att veckan varit full med jobb och de timmar jag har haft fria har jag spenderat med älsklingen och mina fina vänner.
några höjdpunkter under veckan:
-i onsdags då det blev party och utgång till båten med ett härligt gäng. hann även se några låtar av the poodles som var i stan.
-fredagkvällen då jag och mina bästaste tjejer grillade middag, spelade kubb, badade och snackade i massor. en riktigt tjejkväll med andra ord, som det blir alldeles för få av!
-gårdagen som var enormt fin (åtminstone under dagen). chill med danne vid älven och sedan middag hos hans mormor med god dricka, fint sällskap och mycket skratt.
'
och inte minst, en utomlandsresa att se fram emot, bokad och betald! berättar mer om det senare, nu blev det så mycket text.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0