always on my mind

försöker verkligen hålla en bra uppdatering här på bloggen men det är svårt. dels för att jag inte alltid prioriterar att sitta framför datorn och dels för att vi endast har den stationära datorn nu (thereses dator har krashat).
hursom så är jag ledig nu i två dagar för att sedan ta mig an två veckor med massor av jobb.. känns tungt men får ta dag för dag och blicka framåt så borde jag klara mig igenom dem ;p
igårkväll blev det party med brudarna och sedan utgång till o'learys. planerna var att fara till taket på på grund av vädret ställde dom in och jag måste säga att vi fick en grymt trevlig kväll ändå!
nej nu ska jag återgå till städningen här hemma. har nämligen bara en liten break just nu.
jag och therese har ju haft huset för oss själva i nästan en vecka så tänker snygga till det innan resten av familjen kommer hem ikväll :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0