tell me something beautiful

helgen är redan på sin slutvers fastän det känns som den nyss började, går så himla fort!
fredagen blev iaf riktigt trevlig måste jag säga. satt ute i kvällsolen med vin, tilltugg och fina vänner. senare åkte vi in mot stan, mötte upp några vänner och drog till båten för att fortsätta kvällen där.
och som jag har sagt tidigare, har man haft en riktigt trevlig kväll brukar det kännas dagen efter och det gjorde det verkligen. seg och trött i huvudet så därför spenderades dagen mestadels framför tv'n ;)
idag har vädret varit så underbart så jag och jessica kunde inte motstå stranden. var på två olika stränder, mötte upp några vänner, stirrade lite på bb-simon som också besökte stranden, badade och solade i mängder.
har kommit på mig själv vilken strand-människa jag är. älskar att chilla med fina vänner i solen, svalka sig i vattnet och sedan fortsätta sola, underbart!
från i fredags:
från igår:
från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0