i can tell it's right

det jag skrev om att jobbet flyter på väldigt bra stämde då inte in idag. förmiddagen var förjävlig och jag ville inget annat än hem, tydligen är helgerna väldigt stressiga och det fick jag då verkligen känna på idag. ingen lunch, jobb tio timmar i sträck.. fyfan säger jag bara. får nog säga att detta är en av anledningarna till varför jag sitter här (hemma) en lördagkväll då det är wheels inne i stan. mitt huvud är trött och kroppen strejkar så har varken energi eller taggen för att göra något ikväll. den andra anledningen är att jag börjar jobba kl sju imorgon vilket betyder att det inte blivit någon lång kväll hursom. känns ju inte kul att gå hem för att sova innan kvällen ens börjat.
'
nu blir det att nätshoppa lite (behövs verkligen lite nytt i garderoben!) och sedan ska jag kasta ihop en fruktsallad och lägga mig framför grey's :)
ha en bra lördagkväll! ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0