Ain't nothin' but a heartache

tiden bara flyger iväg och snart är lovet över. känns sjukt jobbigt med tanke på att jag har en hel del arbeten som måste göras klart + att jag måste börja jobba kväll igen, har som börjat vänja mig vid dag nu.
menmen, det får gå, lär ju bli en jobbig omställning från att chilla och ta det lugnt till att passa tider och prestera bra, men efter en tid brukar det ju bli rutin ;)

har sett många som skriver in sina nyårslöften och började därför tänka på några egna, hatar egentligen nyårslöften eftersom man aldrig brukar hålla dom, men nu har jag faktiskt två löften som jag ska jobba stenhårt för!
det första är självklart att ta körkortet!
det andra är att spara (minst) 500 kr varje månad.
redan imorgon ska jag ta steget till det första löftet, gå till körskolan. har varit dötaggad länge nu så det känns bra att jag och bästaste emma ska dra dit och skriva in oss/anmäla oss ;) vill verkligen börja nu!

btw, var i backen i förrgår med dessa tre. var på tiden måste jag säga!



Kommentarer
Postat av: Emma

jag är också astaggad på körkort nu!!!:D

2011-01-06 @ 20:23:02
URL: http://emsiilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0