if you really want more, scream it out loader

shit så fort helgerna går, hinner knappt märka att det är fredag förrän det är söndag igen. det gäller verkligen att utnyttja tiden väl så man hinner med allt man vill hinna med!

igår var det fest i holmsund vilket verkligen inte händer varje dag, oftast befinner man sig ju inne i stan. vi blev färre än planerat men det var inget som hindrade oss från att få en rolig kväll. beer pong, kortspel och "kareoke" med ett härligt gäng.
blev ganska sent vilket kändes när jag skulle upp för att sälja tidningarna imorse. tursamt nog så var det strålande sol ute så det tog inte många minuter innan jag kände mig som människa igen ;)

övrigt har jag bara varit hemma idag; tagit en kort promenad, bakat och sett på film. ungefär lika seg som de flesta söndagar brukar va.
nej nu måste jag fixa till mig, blir strax hämtad av pojkvännen. solsidan är ju kvällens "måste" så får se vad det blir utöver det.

hoppas jag får bilder av cissi snart, men här kommer några få av dem jag tog iaf.

Uscher - more <3
mina cookies:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0