it aint dark if you´re open your eyes

fredag, helg och ledighet. känns bara bra!
kvällen spenderar jag hemma för ovanlighetens skull. slöar, ser på film och vilar upp mig inför morgondagen. förkylningen sitter fortfarande i sig och det är faktiskt skönt att bara ligga och vila när man inte är i toppform.

dagen började med en promenad till körskolan och sedan parkering under 40 minuter. även denna gång gick bara bra och jag börjar vänja mig vid att ha körlektioner och teorikurser hit och dit varje vecka ;p
därefter blev det en kort skoldag och sedan var jag med frida tills det var dags att åka hem för middag.

som ni kanske ser har jag tagit bort snön här på bloggen. är nog less på att det snöar utomhus så därför tar jag bort det redan nu. även fast det bara är slutet av januari så längtar jag till sommar, till alla möjligheter och till all värme!
puss på er


en ben&jerrys på stranden hade inte suttit fel nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0