let me be the one you call

har varit en riktigt lång dag men trots allt har den gått ganska fort. skola till halv fyra, teorikurs från halvfem-sju och sedan övningskört med pappa 1½ timme. skönt att vara hemma och funderar på att bara lägga mig framför en film med en kopp te och ta det lugnt. kändes helt rätt just nu!

imorgon blir det skola och jobb, måste även gå en sväng på stan och se om jag kan hitta något till min kära pappa som faktiskt fyller år imorgon, 49 år. shit, nästa år blir det storkalas!
tycker alltid att det är så svårt att veta vad man ska hitta och jag gör det ju inte direkt lättare med att leta i sista sekunden, men aja, vi ser väll vad jag kommer hem med :P

vi satt och tittade på gamla bilder på lektioen idag och därför tänkte jag bjuda på några gamla bilder som man sorgligt nog inte har tid att titta på så ofta:

nyår för lääänge sedan

johan Rheborg!

kul att hitta sådant man inte visste man hade, detta var också lääänge sen


rött hår :O





skulle kunna fortsätta hur länge som helst men nu får det räcka.
puss puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny

tony........... ha ha ha.

2011-02-09 @ 22:50:48
URL: http://stormylove.blogg.se/
Postat av: Fanny

fan vad snygg han var där.

2011-02-09 @ 22:51:19
URL: http://stormylove.blogg.se/
Postat av: cecilia

vad kul med lite gamla bilder :D

gu se fin jag var i blont hår!! :o

2011-02-10 @ 10:14:33
URL: http://cyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0