bring out the fire

sitter på dagens sista lektion och är ungefär så koncentrarad som jag brukar vara på dessa lektioner. 2½ timme med ett tråkigt ämne är inte direkt någon hitt, tack och lov att jag har en dator att roa mig med säger jag bara.
om en halvtimme ska jag smita iväg för att äta "middag" med emma och petra innan vi senare ska på körteori. blir fjärde gången vilket betyder att det endast är två gånger kvar efter ikväll. har även anmält mig till riskettan idag så det är ännu ett steg närmare körkortet.
är så otroligt taggad på att ta det, vill bara göra bort uppkörningen och ha kortet i handen, snarast!

starten på veckan har varit rätt fullspäckad med skola, övningskörning, jobb och körlektion. i måndags hann jag med en sväng på gymet med cissi och igår var jag med frida och daniel hos deras farmor. mycket trevligt :)

nej nu måste jag försöka hänga med lite på lektionen.
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: frida

tack fialotta :D

2011-02-04 @ 18:29:01
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0