second

redan söndag och som vanligt blir det lite tystare här på bloggen under just helgerna. i
fredags blev det (precis som de senaste fredagarna) mys framför idol. nästa gång är det ju fnial så riktigt spännande att få se vem som drar hem titeln i år.. amanda eller robin?

igår vad jag och shoppade med min kära syster. fixade lite julklappar och tog igen lite syskontid. supertrevligt! känns bra nu när det flesta klapparna är klara, bara några enstaka som jag är lite osäker på.
har även köpt papper och snöre så nu är det bara att börja slå in vilket, i princip, är det roligaste!

idag har det varit rätt lugnt. julmarknad på gammlia, handling och strax henm till päronen för middag och söndagshäng.
hoppas ni haft en fin helg, puss på er!

min allra finaste älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0