right now

ännu en ledig dag! om bara vädret kunde ändra sig från gråmulet och regn till exempel fallande snö så hade allt varit i sin väg. blir så trött och deprimerad när det ser ut såhär, helst när det bara är någon vecka tills jul.. ofattbart.

hursom! jag känner mig grymt effektiv som tvättar, bakar och bloggar samtidigt. ännu en sats av chokladkolan står på schemat. ska ta med och bjuda tjejerna ikväll. förövrigt blev jag positivt överraskad när jag kollade lönen denna månad. inte helt fel att få lite extra lagomt efter jul. det gillas!

middagen hos mormor och morfar var super igår. pratade, åt gott och hade det hur bra som helst. som vanligt går man därifrån alldeles för mätt så det enda som lockade när vi kom hem var soffan.

dags att sluta! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0