through storms

ledig idag vilket känns grymt skönt. passade på att ta en rejäl sovmorgon för att sedan ligga i sängen och dra mig en lång stund. nu är jag dock uppe, redo och klar för dagen. jag och emma ska en sväng på stan men det är inte förrän vid halv två så jag har god tid på mig. behöver fixas lite här hemma.

julafton nästa lördag och det börjar verkligen dra ihop sig. jag och älsklingen bakade chokladkola igår (supergoda) och tittade på ensam hemma. snacka julstämningen där! annars är det väl inte så mycket speciellt som händer. ska på middag hos min mormor och morfar ikväll så det ska iaf bli trevligt. var allt för länge sedan!

och just ja, imorgon är det lilla julafton med tjejerna från klassen. ska bli så mysigt att träffas! ta igen lite tid, prata, dela julklappar och bara umgås. puss på er fina!


tror jag lyckades fånga snyggaste bilden på mig och musse hittills;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0