someone like you

alltså jag tror att lärarna håller på att begrava oss i läxor och arbeten, att vi inte bara kan få en paus från allt som man behöver göra hemma för det är ju sånt som är jobbigt.
dock blev jag påmind idag att den endast är 1½ vecka kvar till påsklovet vilket faktiskt känns ganska underbart. tiden går så fort, ibland för fort, och jag tycker verkligen allt börjar dra ihop sig nu, vilket både känns stressigt och positivt.

har äntligen fått deklarationen nu också, jag som nästan gått och varit orolig fick fasen tillbaka 1950 spänn vilket kommer sitta perfekt i plånkan! har ju en del på inköpslistan och lite pengar är ju aldrig fel.
dags att fortsätta med pluggandet. puss på er!


mina sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0