i´m gonna do it anyway

här har det inte hänt mycket i veckan men jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag haft fullt upp med plugg, och då menar jag verkligen bara plugg. har t.o.m "glömt" äta middag två dagar i rad bara för att jag suttit med plugg och det måste ju ändå vara överkurs ;)
hursom skickade jag in rapporten för ca två timmar sedan och det går inte att beskriva hur skönt det känns just nu, vilken lättnad!

har inte tid att skriva så mycket just nu men jag tänkte länka vårt projektarbete så ni som vill kan gå in och kika =)
handbok för att flytta utomlands (klicka längst ner till höger för att bläddra)

får se vad kvällen har att erbjuda men no way att jag sitter hemma, det har jag gjort alldeles för mycket den här veckan!
pusss på er!

Kommentarer
Postat av: cecilia

fan vilken bra och snygg bok ni har fått ihop!! ;D blir riktigt sugen på att dra utomlands nu ju!

2011-04-29 @ 17:15:38
URL: http://cyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0