so i'm running baby, running to you

just ja, har ju en blogg att uppdatera i också.. ;)

som vanligt när det är lov flyger tiden iväg för fort och det är väll det jag har som ursäkt för den dåliga uppdateringen här. i lördags blev det iaf en trevlig dag med pizza, goda drinkar och därefter grillning på bölesholmarna med trevligt sällskap. blev verkligen en lyckad kväll vilket kändes på söndagen må jag säga haha, men det ska ju kännas att man lever, right? blev som en försmak inför valborg också då det planeras grillning och party med ett stort gäng peeepole, taggar redan!

ja sedan har veckan rullat på med jobb, träning, lite plugg osv. har dock dragit på mig en liten förkylningn nu så därför stannar jag hemma från jobbet idag, så istället blir det en promenad och häng med bästaste emma.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0