we can do it all night

veckan fick en härlig start med toppenväder och allmänt chill. började gårdagen med sovmorgon till 12 och efter skolan blev det shopping, mjukglass ute i solen och sedan middag på stan med fanny. hann sedan hem en stund för lite plugg och tv-tittande innan jag blev hämtat av daniel och andreas för en åktur i golfen. kan säga att daniel är gaaanska stolt över att äntligen fått ta fram den nu, så det är kul :)

idag har jag fått bocka av både en inlämning och två redovisningar på skolan vilket känns riktigt skönt, nu börjar det äntligen kännas relativt lugnt med skolarbetet och jag har hunnit komma ikapp med det mesta som jag släpat efter i.
har även hunnit med att hämta ut mitt körkort idag så nu känns det lite mer "på riktigt" haha ;)
nej nu blire middag och förhoppningsvis träning senare ikväll! pusspuss

icecream @ apberget


blev bl.a en tröja och två parfymer






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo Dannes smile igår var fan svår slaget :P hehe

2011-04-12 @ 21:55:05
Postat av: Daniel

Haha det kan man säga :)

2011-04-15 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0