somebody stop me i'm losing control

som vanligt bjöd helgen på massor av trevligheter och dessutom ett strålande väder vilket var grymt härligt! börjar verkligen känna hur sommare smyger sig fram och det känns hur underbart som helst!

idag drog skolan igång igen och jag måste säga att denna vecka inte alls är att leka med. på fredag ska projektarbetet vara inlämnat och det går nog inte beskriva hur stessad jag känner mig just nu. dock har jag faktiskt haft flyt ikväll när det gäller pluggandet och jag hoppas det fortsätter för det finns massor att välja bland.

just nu vill jag bara ha lördag. dels för att projektet då är inlämnat och jag kan slappna av, dels för att det är valborg och grillning som står på shemat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0