can't control my brain

fan vad sur jag blir på vissa lärare i skolan. dom tror att man ska hinna med hur mycket som helst på en enda vecka. som om våra liv bara bestod av skola, plugg, skola, plugg... har dom inget i huvudet eller? inte konstigt att ungdomar känner sig stressade nuförtiden.

hursomshelst, inte värt att lägga ner dålig energi på det.
veckan har varit bra hittills och imorgon är det helg, tusan så fort tiden går. det har gått jättebra att jobba (lite comeback efter förra veckan) vilket känns skönt. i måndags var jag på bio med daniel och slava "wall street" inte så dum faktiskt, dock ingen film man vill se om och om igen. och i tisdags blev blev det idol och myskväll med emma, mycket trevligt.

planerna för helgen är inte riktigt finslipade, men de är på G. får la se vad det blir ;)
nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att ta tag i skolarbetet som ligger och väntar.
CIAO

ps. vill göra något år min design. less...
genom tiderna:









Kommentarer
Postat av: fridolina

jag uppdaterar min design cirka aldrig :]

2010-09-30 @ 18:11:08
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0