will never end

det har då verkligen inte känts som en tisdag idag. har varit ledig efersom vår enda lektion utgick (kom inte ihåg varför) kom hem vid tio från danne imorse och började (nästan) plugga på en gång. sen blev jag fast i eländet fram tills middagen. okej, tog några pauser, men ändå! även fast det gick lite segt så känns det grymt härligt nu när det är klart. har dessutom hunnit övningsköra vilket verkligen var på tiden. nu gäller det bara att hålla fast vid det och fortsätta så kanske jag kommer mig någonstans när det gäller att köra bil.

aja. hittade faktiskt en biobiljett som jag helt glömt bort så nu sitter jag och tittar på vad det går för intressanta filmer. var ju nästan nyss på bio och även fast jag egentligen inte är någon bio-människa så är det ju faktiskt höst, och då är det väldigt mysigt med bio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0