it's like a story you love

första helgen i oktober och jag är redan fattig som en kyrkråtta. inte kul. men ja, det är bara att bita i det sura äpplet. har man varit på stan en hel dag och inhandlat massa saker (sånt som man egentligen inte behöver utan bara vill ha) så får man faktiskt skylla sig själv. dessutom så är jag riktigt nöjd med mina köp och en shopping-dag med therese var ju inte heller fel.
annars så har helgen, som vanligt, rullat på för full. livet är en fest, som man brukar säga.
fredagskvällen blev lugn och mysig. först idol med daniel och därefter film med andreas och cissi. och igår var det fest, igen ;) väldigt trevligt. jag gillar verkligen när saker och ting blir riktigt impulsiva, man hinner aldrig förvänta sig något och oftast blir det mer än bra!



Kommentarer
Postat av: cecilia

det blev en trevlig helg :)

2010-10-04 @ 08:57:35
URL: http://ceciliay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0