will you be mine

en ledig dag såhär mitt i veckan kändes inte så dumt. jag, fanny, evelina, frida och saga åkte först upp till barnens hus främst för att jag skulle fixa det sista till lördagens halloweenfest. väl på plats bestämde vi för att klä ut oss även när vi ska till 5ive imorgon, så det blir en enkel utstyrsel med mask, svans och svarta naglar, katt med andra ord. förhoppningsvis kommer vi in gratis även fast vi inte satsat så mycket :P
därefter åkte vi in mot stan för att äta lunch på waynes och sedan shoppa lite.

känns väldigt skönt att allt är fixat till helgen, för det blir ju faktiskt en hel helg med halloweenfirande för min del.  fick just veta att festen på lördag blir hemma hos micke så på lördag förmiddag blir det att börja fixa och dekorera lägenheten inför kvällen. helgen kommer bli awesome! puss


barnens hus är roande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0