make me wanna stay

åh, blir inte att övningsköra ikväll. jag som har längtat hela veckan.. men pappa sa att det var riktigt halkigt ute och inte så smart att köra då man inte är van vid is och snö, så ja. det blir en plugg och myskväll istället.

annars har jag fixat lite till halloween idag och det känns skönt att min outfit i princip är klar, ska bara försöka ta mig till barnens hus och leta efter det sista, sk. "pricken över i:et". vet inte riktigt vart festen blir eftersom dom flesta lokalerna redan verkar vara uppbokade, men förhoppningsvis ordnar det sig, är faktiskt riktigt taggad.

och just ja, gick även en  sväng på stan idag och som vanligt, såhär dagen efter lönedagen så är det svårt att hålla fast i pengarna. köpte mig två par nya skor men det positiva är att det inte blev så farligt dyrt, och dessutom är jag ju i stort behov av nya skor så det var trotsallt ett bra köp.


nästa sko-köp blir ett par utan klack, kan ju vara bra det också ;)


Kommentarer
Postat av: fridolina

snyggigaaaa alltså :)

2010-10-26 @ 21:11:32
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0