all we need

måndag morgon och snart drar sista veckan innan lovet igång.  för faktiskt, om en vecka är det lov (tro det eller ej) och som vanligt har tiden gått enorm fort. det som är skönt är att vi gjorde bort det mesta skolarbetet förra veckan så nu är det rätt så slappt vilket jag inte alls klagar på.

om någon vecka är det november och man börjar verkligen känna att vinter och jul egentligen inte är så långt borta ändå.
igår var jag med danne och frida hos deras farmor och även fast hon bara bor 2,5 mil utanför stan så var det stor skillnad från stan när det gäller snön. vi tolkade med pulka efter fyrhjuling och därefter tog jag och danne en tripp med fyrhjulingen till ett ställe med, min sagt, stor utsikt. bara synd att vi inte tog kameran och fotade lite, för det var sjukt vackert.

mot kvällen var jag med mina kära vänner emma och jessica. myskväll med levande ljus, choklad och prat. var verkligen ett passande avslut på helgen.
dags att rusa! later

(mobilkameran är inget att hurra för, men här är två biler från igår iaf)

Kommentarer
Postat av: jessica

<3

2010-10-25 @ 11:36:40
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0