when we first met

tisdagskvällen med brudarna blev riktigt lyckad! en lugn förfest hos cissi och därefter bussen mot Corona. Riktigt roligt att prova på ett nytt ställe och att det dessutom var grymt mycket folk där gjorde inte kvällen sämre.
strax efter ett började vi röra oss hemåt, trötta och hungriga.
det är så otroligt roligt att fara ut på krogen eller festa med dom närmsta, men tyvärr blir det nog några lugna veckor framöver. känner att ekonomin inte tillåter det + att jag faktiskt känner mig rätt nöjd ett tag nu. några hemmakvällar med godis, chips och en bra film skulle nog inte skada ;)

idag blir det en cykeltur med emma (jessica?) till holmsund för att göra ännu ett pass i gymet. strax blir det förmodligen något annat typ av pass (core, powerdance mm) men jag tänkte hinna jobba upp konditionen lite innan så jag orkar hålla igång under hela passet.


det är kul med mobilbilder för dom blir alltid lika fina



Kommentarer
Postat av: fridolina

vilket ställe är bäst nu då? :)

2010-11-04 @ 14:55:46
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0