I ain't gonna change my ways

första skoldagen är igång och jag känner redan hur less jag är. hur ska jag orka, stå ut och hinna? usch, känns som jag har så himla mycket att hinna med men så lite tid. skola, jobb, träning, övningsköra + allt annat, nöjen och att umgås med nära och kära, som för mig är det allra viktigatse. pratade med min moster och mormor om det här igår och vi pratade om att prioritera, men det är svårt. allt är enligt mig vikitgt på olika sätt, både i nuet och i framtiden.

det  som är positivt ät ju ändå att den här tiden brukar gå rätt fort, åtminstone fortare än vad man tror, och det brukar ju oftast lösa sig lättare än man tror. man brukar få ihop det på ett bra sätt utan att man stressar ihäl sig. dessutom är det ju så mycket som händer under just den här tiden, julklappar, advent och massa mys vilket man brukar må enormt bra av.

aja, sluttjatat om allt dessa. fick just veta att vi är lediga både fredag och tisdag så veckan blir hyfsat lugn. det mesta plugget tog jag igen igår så jag känner mig riktigt nöjd. det är ju ett bevis på att saker brukar gå lättare än man tror ;)

det blev ett långt inlägg med massa blaha, men ibland behöver man skriva av sig lite.
Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0