loud

veckan är snart slut och det känns grymt skönt. imorgon fredag = helg och på måndag bär det iväg mot Bryssel.
igår var det, än en gång, träning för hela slanten. jag och cicci körde först kick´n box och därefter mötte killarna upp oss för simning. eller ja, för min del blev det mest plask, armarna kändes som spagetti efter all boxning och benen var ungefär likadana. men som vanligt känns det hur bra som helst nu efteråt.

var ledig från skolan idag så jag drog till jobbet istället. slutade vid fyra och då mötte jag upp emma och cecilia för lite kort (väldigt kort) planering inför morgondagen. sedan åkte jag hem till en efterlängtad middag.
och nu, ca 3 timmar efteråt så sitter jag på mitt rum och har knappt lyckas röra arslet från datorstolen, har inte haft något bättre för mig. utomhus är det snöstorm så det känns inte så lockande att ens öppna dörren. hehe

några bilder från i lördags:

inne på krogen blev det som vanligt väldigt suddigt ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Som vanligt väldigt suddigt inne på krogen? Beror det på belysningen eller av drickandet ;) :P

2010-11-26 @ 10:49:09
Postat av: sofia

haha jag syftade mest på kameran, mina mobilbilder blir inte så bra som du kanske ser ;p men det är klart, nog blir det lite suddigt av drickan också, hehe ;D

2010-11-26 @ 17:16:45
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0