world in fire

sitter och roar mig med att titta på två fiskmåsar som går ute på gatan, den första med en mus i munnen!? haha och ja, det är faktiskt sant. frågan är ju bara hur han fått tag på den musen? ser iaf jävligt dumt ut, ifall ni ville veta liksom.
tog ledigt från skolan idag (aka skolk) för att plugga och göra bort lite läxor vilket går sådär.  känner mest för att bara slänga ut datorn och låtsas som om läxorna inte existerar längre, men tyvärr är jag för feg för det.

kan ju för övrigt berätta att det nyligen slog mig att det typ bara är 4,5 veckor kvar till sommarlovet och hur underbart är inte det!?


aja, nu ska jag återgå till pluggandet
c ya

Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha, alltså ofta du sitter och tänker på hur fiskmåsen fångat musen?

du har alldeles för lite att göra.

2010-05-06 @ 13:08:20
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0