cuold you be my sunshine on a cloudy day

pappa har fixat en ny dörr till mitt rum, inte helt fy och skam! ny, vit och fin istället för min gamla bruna fula.
i övrigt så äger livet just nu. har varit ledig idag, imorn har vi sovmorgon och sen ledig torsdag och fredag, mycket skönt!
har varit med emma största delen av dagen, resten har jag fördrivit med att packa och dona lite inför spanienresan och jag tror jag börjar få lite resfeber, faktiskt. på ett sätt känns det mesta klart och fixat, men på ett annat sätt känns det som om jag måste hinna med miljoner saker innan vi far. aja, det kommer bli mer än awesome i alla fall, är så sjukt taggad!
helgen spenderades till stor del inne i staden. shoppade, åt och var på umeå open. det var trevligt, mycket trevligt till och med!



Kommentarer
Postat av: frida

Jag var tvungen, ja :]



Spaaaaaaaaaaaiiin, snart är nedräkningen slut.

2010-03-29 @ 21:47:54
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Emlin

du har ju varit med mig också men de nämns aldrig :(

2010-03-29 @ 22:49:34
Postat av: saggis

meeeen ful jävla bild =(

2010-03-30 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0