i'm not what they say

ibland förstår jag inte vad dte är för fel på mig, som nu till exempel, då jag har en fet psykologi uppgift som ska lämnas in nästa måndag och det enda jag lyckats göra hittills är att ha skrivit rubriken. det blir alltid såhär.. som om jag måste bli stressad för att ta tag i skolarbetet. åh, jag blir less. och less är jag även på snön som det, mot min vilja, har kommit ännu mera av under natten:(
hursomhelst så är det onsdag imorgon vilket betyder dagen innan uf-mässan. inte taggat alls om jag ska vara ärlig, men jag får väll hoppas på en positiv överraskning.
alltså usch vad jag klagar på allt känner jag. men det är bara en fas, en kort en.
nästa vecka händer massa roligt så då blir jag mycket gladare och jag lovar att
jag inte alls ska klaga något då. meeen ja, tills dess får ni nog stå ut, kära vänner.
om, som sagt, inte något oväntat bra händer. man ska ju aldrig säga aldrig!



Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaha bilden ser verkligen fejkad ut xD

2010-03-16 @ 20:18:33
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0