I know what I want and I want it now

egentligen så hade jag och emma tänk dela ut cv idag men eftersom min skrivare suger så blev det inget av, och egentligen så borde jag sitta och skriva på engelskan nu men inte gör jag det heller..
jag har drabbats av en stor lathet känner jag. orkar inte ens lyfta på arslet för att se om det är någon här hemma i huset förutom jag själv. men det är så skönt att bara sitta stilla på en stol med musik, och allt annat drygt som man kan fastna i på internet.
men jag antar att det är så här det känns när det är en vecka kvar till sportlov, kroppen lägger som av lite tidigare bara för att man vet att det är lov snart.
ska fortsätta med mitt slöande och hoppas på att läxorna gör sig själv.
heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0