livin la vida loca

gårkvällen spenderades hos Cecilia som fyllde 18/myndig/körkort osv.
riktigt trevligt hade vi trots att det för min del blev liiiite för mycket vin.
det bjöds på middagsbuffé och tårta och vi hann med allt ifrån ölspelet till kvast/toarulle-leken, och som pricken på i:et även lite allsång.

vinet satte sina spår (som väntat) och huvudvärken imorse var dock inte lika trevlig, men det härliga vädret piggade upp mig och strax blir det stranden. matsäcken är packad och ny musik är inlagd på mp3:n, så nu ska jag verkligen njuuuuuta av min lediga dag.







Kommentarer
Postat av: cecilia

det var verkligen en lyckad kväll! :):)

2010-06-27 @ 19:18:46
URL: http://ceciliay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0