never enough

känner mig ungefär som en arbetsnarkoman nuförtiden, tack och lov så har jag tagit "semester" från ett jobb så det som återstår är sommarjobbet på sjukhuset och jobbet på SBnord. måste säga att det går riktigt bra och även fast vissa dagar blir jobbiga (igår, Sjukhus: 7-13,30 SBnord: 16-21) så går det faktiskt lättare än vad jag trott.
aja, slutsnackat om jobb. jag har betsällt en ny mobil (som jag förhoppningsvis inte kommer lämna tillbaka) och den känns helt rätt.
* ingen touchmobil
* ingen "öppna-stänga-mobil" 
* ingen "glid-funktions-mobil"
* har en bra kamera
perfekt för mig med andra ord. är ju inte den mest tekniska personen och jag känner inte heller att jag vill slösa flera tusen på en mobil så därför blir det en som är lite sådär lagomt ny/dyr. hehe
för övrigt så taggar jag spanien så otroligt mycket. (förstår att ni säkert är såååå less på att läsa den där meningen men ärligt så bryr jag mig inte. min blogg så) Jag vill tillbaka till värme, underbara människor, härliga stränder och galna nätter.
helt fel är ju inte heller att det är "feria de malaga" när vi ska dit vilket betyder tivoli, tjurfäktning, dans, god mat osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0