Hold on to the feelin'

när man har ätit jordgubbar vid havet och grillat med underbara vänner så känns det att sommaren är här på riktigt.  när man dessutom har varit på den första strandvisiten och fått bli lite brun så kan man inte påstå annat än att sommaren äntligen kommit, grymt härligt! tyvärr så blir det jobb redan på måndag och därefter får jag nog inte ledigt en hel dag förrän i juli någongång, vilket är mindre härligt.
men jag ska försöka tänka positivt (pengarpengar) och sen utnyttja sommarkvällarna/nätterna så gott jag kan.

i övrigt så är jag avundsjuk på "alla" som är eller snart ska utomlands, jag saknar människor jag aldrig kommer träffa igen och jag vill att tiden ska gå en aning fortare nu när när allt jobb drar igång.

slänger in några randombilder bara för att.



Kommentarer
Postat av: saggis

min systemkamera är typ bäst eller nåt

2010-06-12 @ 22:40:08
URL: http://sagadannborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0